Пошуковий запит: (<.>A=Грузинська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Гальченко В. Характеристика мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі [Електронний ресурс] / В. Гальченко, І. Грузинська // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 35. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_35_24
|
2. |
Грузинська І. В. Культура спілкування керівника на державній службі як основний чинник ефективного управління колективом [Електронний ресурс] / І. В. Грузинська. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2012_8_4
|
3. |
Грузинська І. М. Художньо-мовленнєва діяльність як засіб розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_3_31
|
4. |
Грузинська І. М. Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_15
|
5. |
Грузинська І. М. Психологічні умови розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку: теоретичний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2017_5_16 Дисертація присвячена дослідженню психологічних умов розвитку творчої уяви старших дошкільників. Визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми, сутність поняття "творча уява дітей старшого дошкільного віку". Емпірично досліджено особливості прояву та відповідні критерії розвитку творчої уяви старших дошкільників (оригінальність і гнучкість образів, швидкість створених образів, їх продуктивність), рівні її розвитку (низький, середній, високий), психологічні умови розвитку (розвиненість пізнавальних процесів (точність запам'ятовування, самостійність умовисновків, здатність до узагальнень, встановлення причинно-наслідкових зв'язків) та уваги (продуктивність та стійкість уваги); розвиненість мовлення (достатній словниковий запас, його образність, використання художніх засобів мовлення, нестандартність висловлювань, деталізація образів); внутрішня мотивація старшого дошкільника до творчості (наявність пізнавального інтересу, емоційна спрямованість творчого процесу); внутрішній план дій). Обґрунтовано модель, розроблено й апробовано програму розвитку творчої уяви старших дошкільників шляхом актуалізації психологічних умов її розвитку. Експериментально підтверджено ефективність авторської програми розвитку творчої уяви старших дошкільників, сформульовано й опубліковано психолого-педагогічні рекомендації та методичний посібник вихователям, психологам і батькам щодо розвитку творчої уяви у дітей старшого дошкільного віку.
|
6. |
Грузинська І. М. Особливості розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Молодий вчений. - 2017. - № 8. - С. 211-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_8_50
|
7. |
Грузинська І. М. Програма цілеспрямованого формування творчої уяви старших дошкільників: зміст та аналіз ефективності [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Молодий вчений. - 2018. - № 7(1). - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_7(1)__45
|
8. |
Грузинська І. М. Особливості вияву емоційного інтелекту майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(1)__17
|
9. |
Грузинська І. М. До проблеми діагностики розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(1)__18
|
10. |
Грузинська І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 3(2). - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_3(2)__7
|
11. |
Грузинська І. М. Понятійно-категоріальний апарат дослідження проблеми публічної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти як чинника інтеграції України до європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / І. М. Грузинська // Молодий вчений. - 2022. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_3_11
|